Nr. Inreg 4196/07-08-2023
TABEL NOMINAL
CU PERSOANELE ADMISE ÎN URMA PROBEI SCRISE PENTRU PARTICIPARE LA CONCURSUL DE OCUPARE A POSTULUI VACANT DE SECRETAR
Nr crt |
NUMELE SI PRENUMELE Conform GDPR doar nr dosar |
ADMIS/RESPINS |
1 |
DOSAR 4065 |
ADMIS – NOTA 7,80 |
2 |
DOSAR 4085 |
RESPINS – NOTA 3,90 |
3 |
DOSAR 4125 |
ADMIS – NOTA 5,30 |
4 |
DOSAR 4131 |
RESPINS – NOTA 3,90 |
5 |
DOSAR 4152 |
ADMIS – NOTA 5,30 |
Comisia de organizare
CERCEL LILIANA GICA - președinte
HOBINCA MIHAELA - membru
HOGAS OANA – membru
LIONTE ANA MARIA - secretar
CONCURS PENTRU OCUPAREA PE PERIOADA NEDEDERMINATA A FUNCȚIEI VACANTE DE SECRETAR
PROBA SCRISĂ – Varianta 1
-
Toate subiectele sunt obligatorii.
-
Subiectele de la 1 la 8 poate avea unul sau mai multe răspunsuri corecte, pe foaia de examen scrieți numărul întrebării și numai litera/literele corespunzătoare răspunsurilor pe care le considerați corecte.
-
Pe foaia de examen nu se admit corecturi sau ștersături .
-
Nota finală se obține prin adunarea punctajelor obținute, nu se acordă puncte din oficiu.
-
Timpul de lucru este de 120 minute din momentul deschiderii plicului cu varianta extrasă.
1. Învățământul general obligatoriu cuprinde: (0,5 puncte)
-
Învățământul primar, gimnazial și primii 2 ani ai învățământului secundar superior;
-
Primar, gimnazial și liceal;
-
Preșcolar, primar, gimnazial
-
Angajatul are dreptul la: (0,5 puncte)
-
Dreptul la acces la formare profesională;
-
Dreptul de a stabili obiectivele de performanță indivduală și criterii de evaluare a realizării acestora;
-
Dreptul la egalitate de șanse și de tratament.
-
Modificarea contractului individual de muncă se referă la: (0,5 puncte)
-
Locul și felul muncii;
-
Condiții de muncă și salariu;
-
Durata contractului.
-
Orientarea scolara si profesionala a copiilor cu Cerințe Educative Speciale este realizată de către: ( 0,5 puncte)
-
Serviciul de Evaluare Complexă a Copilului din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecție a Copilului;
-
Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională
-
Comisia Internă de Evaluare Continuă;
-
Care din următoarele documente fac parte din categoria documentelor școlare:
(0,5 puncte)
-
Registrul matricol;
-
Adeverința de studii;
-
Registrul unic de evidența a formularelor actelor de studii.
-
Cât timp este păstrat registrul matricol în unitatea de învățământ? (0,5 puncte)
-
15 ani;
-
30 ani;
-
Permanent.
-
Pentru personalul didactic de predare din învățământul special norma didactică este : (0,5 puncte)
-
18 ore/săptămână:
-
16 ore/ săptămână;
-
40 ore/ săptămână .
-
Sancțiunile disciplinare care se pot acorda personalului didactic sunt: (0,5 puncte)
-
Suspendarea, pe o perioada de până la 5 ani, a dreptului de înscriere la un concurs pentru obținerea gradelor didactice;
-
Observația scrisa;
-
Avertisment.
-
Conform fișei postului secretarului școlii îi revin sarcini de întocmire și actualizare a documentelor de studii ale elevilor. Enumerați 4 activități concrete de realizare a acestei sarcini. (2 puncte)
-
La nivelul fiecării unități de invățămînt funcționează comisii de lucru cu caracter permanent. Enumerați 4 comisii. (2 puncte)
-
Enumerați 5 obligații pe linie de securitate și sănătate în muncă. (2 puncte)
BAREM CORECTARE VARIANTA I
-
a)
-
a), c)
-
a), b), c)
-
b)
-
a), b), c)
-
c)
-
b)
-
b), c)
-
Sarcini de întocmire și actualizare a documentelor de studii ale elevilor:
- Procură, completează, eliberează şi ţine evidenţa actelor de studii;
- Completează fişele matricole, cataloagele de corigenţă şi se ocupă de arhivarea documentelor şcolare;
- Completează situaţiile statistice ale elevilor şi claselor la începutul anul şcolar şi la sfârşitul anului școlar pe baza datelor înregistrate în procesul verbal al consiliului profesoral;
- Actualizează permanent registrul de evidenţă şi înscriere a elevilor;
- Completează actele de studii ale absolvenţilor (certificatele de echivalare)
- Întocme te dosarele pentru elevii înscrişi la evaluarea naţională şi le pune la dispoziţia comisiei, după ș ce au fost verificate si aprobate de directorul unităţii şcolare;
10. Comisii de lucru cu caracter permanent:
- CEAC - Comisia pentru Evaluare și Asigurare a calității;
- Comisia pentru curriculum
- Comisia de securitate și sănătate în munca și pentru situații de urgenta;
- Comisia pentru control managerial intern;
- Comisia Internă de Evaluare Continuă
- Comisia pentru prevenirea și eliminare violenței, a faptelor de corupție și discriminării în
mediul școlar și promovarea interculturalității.
- Comisia pentru mentorat didactic şi formare în cariera didactică.
11. Obligații pe linie de securitate și sănătate în muncă
- Să aducă la cunoştinţa conducătorului locului de muncă eventualele defecţiuni constatate la echipamentele de lucru;
- Să nu părăsească locul de munca fără aprobare, decât în cazul în care i s-ar pune în pericol viaţa sau integritatea fizică;
- Să respecte instrucţiunile proprii de sănătate și securitate în munca la locul de muncă;
- Să menţină curățenia la locul de muncă;
- Să nu introducă sau să consume băuturi alcoolice în incinta unității;
- Să nu fumeze decât în locurile special amenajate;
- Să respecte disciplina la locul de muncă; -
- Să acorde primul ajutor în cazul producerii unui accident de muncă;
- Să înştiinţeze imediat conducătorul locurilor de munca despre producerea unui accident de muncă şi să nu schimbe starea de fapt a evenimentului, decât numai dacă aceasta se impune, pentru a limita efectele produse de eveniment;
- Să-şi însusească măsurile de sănătate și securitate în muncă;
- La terminarea programului de lucru să facă ordine și curăţenie la locul de muncă.